Pizza!

hej alla idag så är jag fortfarande sjuk så har bra typ setat och spelat the sims 2 hela dan jag har varit vaken iallafall !!
men aja snart ska jag äta iallafalll anders är och handlar pizza !!
det var länge sen jag åt förutom igår då ander var på A.I.K matcen som jag skulle fått gå på men på ticknet så var det typ inga platser!! men sen när dom var där var det typ inga folk där !!!
men anders sa att han tror att det e dom platser som madlemmarna fått blir upptagna typ men aja han hade typ inte ätit nått så han kom hem med pizza och jag fick smaka en bit !!
det var ass gått så jag ville ha det idag oxå så då blev det så!!!
det var det ända jag skulle säga idag just nu iallafall !!
hej då många goda och äckliga kramar från



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0