Farmor

hej alla söta och fula idag så ska jag till farmor och typ äta midda för att hon typ fyller år och så det ska bli kul tror jag iallafall  :) xD<3<3
men jag typ vaknade sent idag typ kl 12 nästan lite tidigare men bella kunde gå på bio men jag ville inte jag ville vara själv med henne men då hade hon frågat typ någon annan som jag inte ville följa med för jag ville vara själv med henne men då ba men jag har redan frågat jag ba asso du kunde väl frågat mej fört men hon ba men du svarar ju inte i tellefonen !! aa men då ska jag till farmor isället<3<3
asso bara en sak JAG VILL FISKA jag har typ inte fått fiska någon gång i år jag som brukar fiska jätte ofta!!
men typ jag e hungrig och ska gå och äta oaste nu (toaste utan skinka) ....
hej då jätte kramar från



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0