bio <3

hej alla idag så har jag frågat bella om vi ska kolla på bio asso på typ eclips :)<3<3
hon sa att hon skulle fråga :) hoppas att hon får för annars så kommer jag ha fett tråk och om hon inte får e det någon annan som vill gå med mej då?? :) men aja just nu så typ ska jag inte göra något typ bara slapp e typ ass trött!!!!! haha en rolig sak som hände igår haha asso jag stängde min dörr till mitt rum och sen ba gick handtaget sönder!! så jag kommer typ inte in där så jag får typ sova på soffan !!!! aja men ee ass hungrig så jag ska gå och göra en toaste (stavning) eller som jag och nea säger en oaste efter som vi bara har ost på hihi men aja ....

hej då love you all allmoste goa glada kramar från fanzzzi:) <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0