2ggr !!

hej alla idag har jag typ bara städat och så åt jag tacos !!!
haha och så har jag varit och joggat 2 ggr idag visst e jag duktig !!
men ialla fall jag joggade senast så var det typ för en kvart sen lixom var det och iallafall då så var det bara typ 20-30 meter krar så var det typ några 17 åringar som var typ fulla och skulle på nån fest 5 lägenhetar ifrån och dom bah kom med på fest vi bah ää nä vi ska lixom hem !!
och sen när vi kom hem satt vi och ass garvade !!!!
hahahahahahahahahahahahhaah!!!!
sen typ höll jag på att börga gråta för att jag trodde att sebastian krans skulle åka ut !!! :( men det gjorde han inte !!!!
 men aja det var typ allt hej då många festliga och ofestliga kramar från



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0