Stan <3

hej alla idag har jag varit i stan och kollat på bio jag kollade på tusen gånger starkare :) !! xD
den var bra tkr jag :) <3
det var lite konstigt med den där klassen men aja jag tänker inte berätta något mer om ni vill veta så får ni kolla på den xD
men sen var vi och kollade på gina för att koll om det fanns några H jackor i rosa eller nått !!
men det fanns inte i rosa :(
sen kanske vi ska åka till stan igen till buttriks (stavning) xD
och då kanske vi kolla på andra ställen oxå ........
det ska bli nice!! xD <3<3<3<3
sen när vi kom hem så var jag och bella i skogen och höll på att bygga på vårn kojja .......
det är inte kul men aja ....... vet ní vad som hände när vi byggde kojjan!!???........
hahahhahahaha bella ramlade ner för trädet hahahahah hon bah såg du det där jag bah ää jag jag stog ju lixom här men hon bara satt och skratta jag bah ??????????????????????????????

aja men det va allt för mej hej då många roliga och tråkiga pussar från


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0