Handen :P

Hej idag har jag varit i handen med bella jag köpte 2 st mjukis byxor 1 halsband och 2 st förg hår spray i blå och rosa :) xD
Sen va jag och bella med gabbe den sötaste i hela värden :)
vi va i västerhaninge och sen var det typ en tant som var typ full och rökte hela tiden hon typ pratade men ett spöke eller nått för hon satt och kollade åt ett håll och sen satt hon och pratade om konstiga saker sen så satt sej gabbe där vid henne och han sa att det luktade srit och typ rök och gammal kyckling sen gick jag dit och då pratade hon typ bah du styckade nästan upp katten du plågade katten !! bah ää ok och aa det luktade det gabbe sa !! xD
aja men det var allt jag har gjort idag :)


hej då många konsting och vanliga kramar från



Kommentarer
Postat av: suzie

Fina blogg du har kusen !! :D

2010-10-31 @ 15:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0