Uppgradering !!

Hej bloggen idag har jag inte gjort någonting ! ;P
Men aja bella ska ha sin uppgradering till gult bälte !! Nizigt !! <333333
Jag ska väll bara till farmor eller nått tror jag väll eftersom vi alltid brukar göra det på söndagar xD <3
Emmy har lockat bellas hår och nu tar bella emmys smink oxå :P
Men nu ska jag berätta vad jag gjorde igår :
jag och bella gick ut och byggde snökojja och sen när den nästan var färdig så låg jag i den och då ramlade taket ner på mej så jag fastnade där men sen kom jag loss !!
Jag och Bella gick ut på en eng som är utanför papppas hus :D Vi satt där och pratade om freddy krueger sen hörde vi någon skrika i skogen då sperang vi en bit men sen sa jag att det kanske bara va vi efter som det ekar !! <33 så vi gick tillbaka och skrek och så för att höra ekningarna och så. sen slutade vi att skrika och började prata om freddy krueger igen och sen när vi va tysta så hörde vi ett skrik igen och då visste vi att det inte va våra ekningar som lät så då sprang vi in och va skit rädda !!! :/
Sen laddade vi hem A nightmear on elm street !! :D som Freddy Crueager är me i ! :P
Nu har jag inget mer att säja så .....
HejDå alla Rädda och inte rädda barn !! Fråån FANZZZI !!!! :D <333333

Ps. jag vill börja i ribby skola !!!! :D <333333



Freddy Krueger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0