En till blogg !! :D "BILDBOMB"

Hej bloggen igår så bloggade inte jag för att jag höll på med min nya blogg som jag delar med Bella ( www.bellziii.blogg.se ) :D den bloggen heter www.fantabexotisk.blogg.se :D
den är inte färdig än så den är lite konstig :P
Idag har jag gjort ganska mkt tkr jag !!
Jag gick upp kl 09.00 för kl 10.00 skulle Christina hämta mej för jag skulle hjälpa henne att städa hennes sons dagis jag fick 100 kr i timmen så det var ganska bra faktiskt !!
Sen när jag kom hem så va Bella på väg till SIN BÄSTAVÄN NIKI !! <33
Så jag Emmy och pappa åkte och kollade på bio vi kollade på "I rymden finns inga känslor" den var rolig!!
Vi åt på donken innan och sen på hem vägen så stannade vi på konsum och emmy bestämde att vi skulle köpa sån där mareng swich (stavning) men jag ville ha en tidning så jag fick en tidning det var en FRIDA tidning det va väl ganska NIZE !!
Man fick 2 sidor med en bild på ERIC SAADE !! <333
Sen har jag inte gjort något bara sitter vid datorn :P

Nu kommer lite bilder :P :

Jag med peruk :p <33

SNÖÖ ! xD

Sötnows ! <333

Jag och Bella i snön igår !! :P

DONKEN !!!

Jag Idag ....

Min outefit idag är:

En reggey tjocktröja vet inte vart mamma köpte den xD

Leggins från cubus :P

Under tjocktröjan så har jag en tröja från london :P

Och sist och minst Mina strumpor från london xD <33


MINA 400 kr !! <333

Kastade upp pengarna i luften !!



BJUDER !!!


HiHi ""






det var alla bilder BYE BYE JordgubbsPaj
                     FRÅN.... Fanzzzi SÅKLART !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0