Uch!!

hej alla idag i skolan så hade vi typ hade vi hemkunskap och gjorde pizza det var gott !!
sen hade vi rast :)
sen matte e i 6 bs matte bok xD
sen typ so
sen när vi skulle börga med svenska så kom alla in och skrek att någon hade spyt då frågade vi vart då var det typ precis vid ingången och där har jag mina saker och sa alla att hon hade spyt i marigonas sko men det var i min oxå så jag,marigona,louise,jossan och felicia gick hem till mej och hämtade skor sen när vi gick tillbaka så fick vi sluta så jag bad någon att hämta min jack för jag spyr när det e något med spya typ.
sen när jag gick hem så sa mamma att vi skulle äta pannkaka :D:D


först pizza mm!!


sen spya


och sist pannkaka

hej dåååå <3<3 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0